Logo Safety Triggers
Startpakket


Safety Triggers

Startpakket


Kom je er niet aan toe om zelf het dashboard in te richten? En wil je toch snel en efficiënt beginnen met je eigen app en dashboard?


Met ons startpakket wordt alles soepel geregeld, zodat jij je kunt richten op het verbeteren van de veiligheid in jouw organisatie.


Vraag het Safety Triggers startpakket aan dat bij jouw abonnement past. We plannen dan eerst een vrijblijvende kennismaking. 



Zo werkt het startpakket.



  1. Ambassadeur
    Je ontvangt binnen 5 werkdagen een e-mail met de naam van jullie ambassadeur en informatie over de volgende stappen. De ambassadeur is degene die helpt om de basis te leggen voor jouw dashboard.

  2. Persoonlijk contact
    Jullie ambassadeur neemt dan persoonlijk en telefonisch contact op om de online intake van 1 uur te plannen. De ambassadeur zal de betrokkenen uitnodigen voor deze intake, waar we de basis leggen voor jouw dashboard.

  3. Online intake
    Tijdens de online intake krijgen jullie een algemene introductie van het dashboard en de beschikbare modules. We bespreken ook welke informatie we nodig hebben om het dashboard naar jullie wens te vullen. Hiervoor volgt, meteen na de intake, een vragenlijst en het format voor de gegevens van de gebruikers. Ook plannen we dan de afspraak voor de persoonlijke introductie aan het management en de medewerkers.

  4. Vragenlijst en namenlijst
    We mailen je de vragenlijst en het format voor de namenlijst direct na de intake. 

  5. Gegevens Invoeren
    De ambassadeur voert alle gegevens in die in de vragenlijst zijn ingevuld.

  6. Live Introductie
    De ambassadeur verzorgt een professionele live introductie voor de gebruikers en, eventueel apart een voor het management. We leggen dan uit hoe ze de gekozen modules kunnen gebruiken en voegen naar wens onderwerpen toe waar jullie aandacht voor willen.


    Dit zetten wij voor jou in het dashboard.


    Safety Triggers dashboard


    ✔ Basis

    We richten de basis in met namen, rollen (functies), groepen en openingstijden en zetten de gewenste modules aan.


    ✔ Safety Archief
    We creëren mappen in het Safety Archief volgens jouw wensen.


    ✔ Documenten uploaden
    Je levert de benodigde documenten aan en geeft aan in welke map ze moeten worden geplaatst.


    ✔ Formats en Overleggen
    We uploaden formats vanuit het Safety Triggers Archief en zetten ze in jouw mappen.


    ✔ Triggerflow

    We zetten een bestaande triggerlfow voor je klaar en zetten 1 nieuwe naar eigen wens in het dashboard. 


    ✔ Overleggen en toolboxen

    We helpen je met het plannen van maximaal 10 werkoverleggen en toolboxen.


    ✔ Inspectieformulieren en LMRA's
    We maken samen 2 inspectieformulieren en 4 LMRA's aan, en geven advies waar nodig. Met samen bedoelen we dat jullie zelf de inhoud aanleveren.



    Hoef je dan helemaal niets meer zelf te doen?



    Jawel, nog een beetje. Je vult namelijk een formulier in met de gegevens die wij in het dashboard zetten. Om die goed in te vullen, zul je waarschijnlijk met collega's om tafel moeten, maar ook hierbij kunnen we ondersteunen. Onze ambassadeur zal je, tijdens de intake, helpen om de handigste keuzes te kunnen maken. 


    Wat zit niet in het startpakket?

    We ontwerpen bijvoorbeeld geen nieuwe toolboxen, lmra lijsten of triggerflows. We helpen je uiteraard wel op weg.  Het invullen van de beschikbare formats, zoals het Arbobeleid of het BHV plan zit er ook niet bij in. Ook de opvolging van ontvangen meldingen of reacties op triggerflows, zit niet in het startpakket. Je kunt wel altijd gebruik maken van de WhatsApp hulplijn.


    Voor aanvullende wensen kun je rechtstreeks afspraken maken met de ambassadeur. Safety Triggers is, na afronding van het start-traject, niet verantwoordelijk voor die samenwerking.