Deze week had ik een afspraak met een bedrijf dat geïnteresseerd is in Safety Triggers voor hun VCA-certificering en om een hogere trede op de veiligheidsladder te bereiken.
Ik heb het dashboard laten zien en uitgelegd hoe zij dit kunnen inzetten binnen hun organisatie. Toen wilde ik de app op mijn telefoon demonstreren... en liep alles vast. De geïnteresseerde gaf direct aan "Dat moet niet bij onze monteurs gebeuren, want dan zullen ze het niet meer willen gebruiken."
Snap ik.
Toen ik buiten stond, werkte de verbinding ineens weer prima. De back-office van Safety Triggers zag geen foutmeldingen, maar uit mijn printscreen bleek dat er op dat moment geen 5G-bereik was in het pand. 📡
Tja, de hotspot op mijn telefoon deed het eerder ook al niet. Jammer dat ik daar op dat moment niet aan dacht.
Nu vertrok ik met een ongemakkelijk gevoel, ik wil natuurlijk dat alles vlekkeloos verloopt bij een introductie van Safety Triggers.
Hoe dan ook, een leerzame ervaring. Altijd verder kijken dan je (mijn) neus lang is! 😄
Met de Safety Triggers app heb je altijd aandacht voor veiligheid op de werkvloer en het dashboard helpt je om te voldoen aan de Arbowet. Maar er zijn meer redenen en mogelijkheden.