Kom direct in actie met ons Safety Triggers Startpakket. Wij richten jouw dashboard in, zodat jij je kunt focussen op het verbeteren van de veiligheid in jouw organisatie.
1
Ambassadeur
Ontvang binnen 5 werkdagen informatie over jouw toegewezen ambassadeur.
2
Persoonlijk contact
De ambassadeur plant een online intake van 1 uur.
3
Online Intake
Krijg een introductie van het dashboard en bespreek je wensen.
4
Gegevens invoeren
De ambassadeur verwerkt alle gegevens uit de vragenlijst.
5
Live introductie
Professionele introductie voor gebruikers en management.
Basis
Namen, rollen, groepen en openingstijden.
Acties
2 inspecties, 4 LMRA's, plannen maximaal 10 werkoverleggen en toolboxen.
Safety Archief
Mappen volgens jouw wensen.
Triggerflow
1 bestaande en 1 nieuwe naar wens.
Wij zorgen voor de basisinrichting, maar jouw input blijft belangrijk. Onze ambassadeur helpt je bij het maken van de juiste keuzes.
Jawel, nog een beetje. Je vult namelijk een formulier in met de gegevens die wij in het dashboard zetten. Om die goed in te vullen, zul je waarschijnlijk met collega's om tafel moeten, maar ook hierbij kunnen we ondersteunen. Onze ambassadeur zal je, tijdens de intake, helpen om de handigste keuzes te kunnen maken.
We ontwerpen bijvoorbeeld geen nieuwe toolboxen, lmra lijsten of triggerflows. We helpen je uiteraard wel op weg. Het invullen van de beschikbare formats, zoals het Arbobeleid of het BHV plan zit er ook niet bij in. Ook de opvolging van ontvangen meldingen of reacties op triggerflows, zit niet in het startpakket. Je kunt wel altijd gebruik maken van de WhatsApp hulplijn.
Voor aanvullende wensen kun je rechtstreeks afspraken maken met de ambassadeur. Safety Triggers is, na afronding van het start-traject, niet verantwoordelijk voor die samenwerking.