Logo Safety Triggers
Ambassadeur

Heb jij een passie voor veiligheid en wil je echt verschil maken op de werkvloer?

Word dan Safety Triggers ambassadeur!


Safety Triggers is op zoek naar zelfstandige professionals, die als ambassadeur willen bijdragen aan de persoonlijke introductie van Safety Triggers bij organisaties. Dat kan gaan om het succesvol aanbevelen van Safety Triggers waarna een abonnement wordt afgesloten of voor het inrichten van het dashboard in opdracht van Safety Triggers.


Safety Triggers is een gebruiksvriendelijke app en veiligheidsmanagementsysteem, speciaal ontworpen voor mkb-bedrijven. Het is ook uitermate geschikt voor (praktijk)scholen en sociale werkplaatsen.


Verwachtingen


Als 'Safety Triggers Ambassadeur' heb je zowel online als persoonlijk contact met de klant, waaronder met de medewerkers, veiligheidskundigen, preventiemedewerkers en het management.


Jij bent gedreven om veiligheidskennis op te doen en in staat om de behoeften van de klant om te zetten in praktische oplossingen binnen het systeem.


Je bent efficiënt en effectief in het verwerken van data en het instellen van het systeem op basis van de specifieke wensen van de klant.


Je hebt ook de gave om inspirerende introducties te geven aan alle niveaus binnen een organisatie. Dit omvat een persoonlijke introductie van de specifieke mogelijkheden van Safety Triggers en het beantwoorden van eventuele kritische vragen.


Vergoeding


Zodra een bedrijf een opstartpakket heeft aangeschaft gaan we op zoek naar een ambassadeur. Dit is bij voorkeur iemand die in de buurt van de klant woont. Als een klant dankzij jou een pakket heeft aangeschaft, dan is de opdracht sowieso voor jou, tenzij de klant anders verzoekt.


Je ontvangt een eenmalige vergoeding voor het volledige traject. Het totaalbedrag is afhankelijk van het soort pakket dat is aangevraagd.


De tijd die je aan het traject besteedt is berekend, maar hangt ook af van de klantbehoefte. Soms vergt het meer tijd dan verwacht, soms minder. Klanttevredenheid staat voorop, en als het proces extra vlot verloopt, blijft het eenmalige bedrag hetzelfde. Een mooie bonus dus.


Na het opstarttraject


Er bestaat de kans dat een bedrijf je vraagt om hen, na afronding van het opstarttraject, verder te begeleiden of zelfs om het systeem te beheren. In dat geval kun je, buiten Safety Triggers om, aanvullende afspraken maken en kosten onder je eigen naam in rekening brengen.


Wat jij krijgt


  • Een (online) introductie over Safety Triggers.
  • Een eigen demo-account om te laten zien aan geïnteresseerden.
  • Een handleiding/checklijst voor de acties die je bij de klant uitvoert.
  • Een presentatie die je tijdens de intake kunt gebruiken en een format voor de persoonlijke introductie aan het management.
  • Een eenmalige vergoeding per klant.
  • De vrijheid om aanvullende afspraken met de klant te maken onder je eigen bedrijfsnaam.


Als Safety Triggers Ambassadeur krijg je de kans om te laten zien dat veiligheidsmanagement ook eenvoudig kan zijn!


Als dit jou aanspreekt en je graag deel wilt uitmaken van ons team om Safety Triggers landelijk tot een succes te maken, stuur dan een e-mail naar ambassadeur@safetytriggers.nl of plan hier een online kennismaking in. Ik kijk ernaar uit om kennis met je te maken!


Laten we samenwerken aan

#veiligheidopdewerkvoer

met Safety Triggers.